Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 10 فروردين 1403

دوازدهيمن كنفرانس ناوبري هوايي ايكائو در مونترال برگزار مي شود


دوازدهيمن كنفرانس ناوبري هوايي ايكائو در مونترال برگزار مي شود
دوازدهيمن كنفرانس ناوبري هوايي سازمان جهاني هواپيمايي كشوري (ايكائو) با حضور نمايندگان كشورهاي عضو از 19 تا 30 نوامبر 2012 در شهر مونترال كانادا برگزار مي شود.
به گزارش رويترز به نقل از وب سايت رسمي ايكائو، هدف از برگزاري اين كنفرانس ها رسيدن به وحدت رويه، به نمايش گذاشتن تعهدات صنعت هوانوردي كشوري، و ارائه توصيه هاي لازم براي رسيدن به يك سامانه جهاني يكپارچه در ناوبري هوايي و متعاقب آن، بهسازي فرصت ها در فناوري هاي هوايي و ارتقاي برنامه هاي كاري براي رسيدن به اهداف مشترك جهاني است.
بر اساس اين گزارش، در اين كنفرانس مسائل مختلفي از جمله نحوه ارتقاي سامانه هاي هوانوردي معرفي شده در گردهمايي جهاني صنعت ناوبري هوايي مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت و براي افزايش كارآيي و هماهنگي سامانه هاي جديد، دستورالعمل هاي لازم ارائه خواهد شد.
همچنين، تلاش براي ارتقاي سامانه هاي جديد كه با محوريت ارتباطات، ناوبري هوايي، الكترونيك هواپيما و شناسايي و نظارت در دستور كار قرار گرفته است، در نهايت موجب افزايش بهره وري عملياتي سامانه هاي جديد خواهد شد.   
اين در حالي است كه شركت كنندگان فرصت خواهند داشت تا در خصوص مسائل كلان صنعت هوانوردي با يكديگر گفتگو كنند، اولويت هاي صنعت را از طريق گفتگوهاي موثر تعيين نمايند و با استفاده از آموزش هاي ارائه شده در كنفرانس، در پيمودن مسير، موفق تر از گذشته عمل نمايند.