Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری گواهینامه 147 دریافت کرد

رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری از دریافت گواهینامه 147 و تصویب MTOE  این دانشکده توسط سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
به گزارش روابط عمومي دانشكده صنعت هواپيمايي كشوري صبح امروز مراسم دریافت گواهینامه با حضور مهندس حمید حبیبی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، مهندس محمد رضا کاظمی پور مدیرکل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری، دکتر حسین قنبری رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری، معاونین و جمعی از مدیران دانشکده در محل سالن بریفینگ دانشکده برگزار گردید.


در همین راستا دکتر حسین قنبری رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری گفت: با عنایت به بالا بودن حساسیت و دقت عمل در صنعت هوانوردی ارایه آموزشهای کیفی و استاندارد و تضمین شده از ضروریات این صنعت پیشرفته می باشد که در اجرای بند ج ماده 5 قانون هواپیمایی کشوری مسئولیت این امر خطیر بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری گذاشته شده است که در این راستا با توجه به گستره آموزشها و نیازهای روز افزون صنعت از سال 1328 دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری شکل گرفته و طی 65سال گذشته علیرغم مشکلات و فراز و نشیبهای متعددی که داشته توانسته با ارایه آموزشهای مورد نیازنقش اساسی را در این صنعت ایفا کند.
قنبری افزود: با توجه به پیشرفتهای بعمل آمده در این صنعت ارایه آموزش در چارچوب الگویی نظام مند می تواند متضمن اجرای آموزشهای تخصصی مورد نیاز باشد.
رئیس دانشکده گفت: دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری افتخار دارد در کنار اخذ تائیدیه ارایه آموزشهای بین المللی از سازمان  جهانیهواپیمایی کشوری موسوم به TRAINAIR  PLUS و تبدیل شدن مرکز آموزش عالی منطقه ای حسب درخواست ایکائو مفتخر به اخذ گواهینامه 147 و تصویب MTOE(نظام نامه سازمان آموزش تعمیر و نگهداری) از سازمان هواپیمایی کشوری می گردد.


قنبری افزود: با نظارت و راهنمایی های مستمر سازمان هواپیمایی کشوری بتوانیم گامهای موثر و مفیدی در جهت رفع نیازهای آموزشی صنعت و ارتقا آن برداریم.
عضو هیات علمی دانشکده یادآور شد: با توجه به اخذ گواهی و تصویب MTOE اینجانب از زحمات و تلاشهای تمامی مدیران و کارشناسان سازمان هواپیمایی و دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری که مارا در این راه یاری نمودند صمیمانه تشکر نموده و اخذ گواهینامه 147 و تصویب MTOE  را خدمت حضار محترم صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
در ادامه این مراسم: مهندس حمید حبیبی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: زحمات زیادی در حوزه آموزشی در دانشکده صنعت هواپیمایی انجام پذیرفته است که منجر به عضویت دائمی دانشکده در ترین ایر پلاس گردیده است.


معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دانشکده مکان مناسبی برای کمک به سازمان در حوزه آموزش و نظارت می باشد وامیدواریم بتوانیم از پتانسیل های موجود در دانشکده برای پیشبرد هرچه بهتر وظایف سازمان بهره جوئیم.