Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 31 فروردين 1403

تبریک سرپرست دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

am
 
سرپرست دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشگاهیان بویژه اعضای محترم هیئت‌علمی، کارکنان خدوم و شریف و دانشجویان گرامی دانشکده تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی؛ در پيام مهندس سید مهرداد طباطبایی آمده است:
با فرارسیدن بهار علم و سال تحصیلی جدید، شروع دوباره و پرانرژی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود. این ایام سرآغاز دوره ای است که دانش پژوهان و جویندگان علم راه را بر خود هموار نموده و با بهره گیری از دانش اساتید، خویش را برای ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه مهیا می سازند.
وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا متفاوت تر از همه سال‌هاست که البته آنچه در ماه‌های اخیر و پس از شیوع این بیماری عالم‌گیر در ایران روی داد، درخشش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کمترین زمان ممکن، از نظر تغییر مسیر آموزش‌های کلاسیک به آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بود.
امید است مدیران، اساتید و کارکنان ارجمند، پرتلاش و متعهد دانشکده در فراهم نمودن بستر مناسب برای ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان عزیز موفق باشند.
از درگاه یگانه سبحان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت و بهروزی آرزو می نمایم.