Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

سه شنبه, 21 آبان 1398

بحرين اير راهبرد بازاريابي خود را تغيير مي دهد

بحرين اير راهبرد بازاريابي خود را تغيير مي دهد

مدير اجرايي جديد خطوط هوايي بحرين اير گفت: اين شركت هواپيمايي با تغيير راهبرد بازاريابي خود در نظر دارد به "جايگاهي ويژه" در بازار هوانوردي دست يابد.

به گزارش گلف نيوز، "ريچارد نوتال" با بيان اين مطلب افزود: ما به تدريج در حال افزايش نفوذ كمي و كيفي خود در بازارهاي هوانوردي هستيم و در نظر داريم بحرين اير را به يك "برند" ويژه در صنعت هواپيمايي تبديل كنيم.

وي مدعي شد:  بازار هوانوردي جاي "ارزان قيمت" بودن نيست و هواپيمايي بحرين اير به رغم برخورداري از ناوگان مدرن ايرباس 320 و 319، در نظر دارد تا دو سال آينده، هواپيماهاي مدرن تري را وارد ناوگان نمايد.