Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

سه شنبه, 29 اسفند 1402

الزامات سطح زبان انگلیسی هوانوردی

                                                                             اطلاعیه

                                                          LANGUAGE PROFICENCY RATING

مرکز آزمون LPR  مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور در حال حاضر به عنوان تنها مرکز مورد تأیید سازمان هواپیمایی کشوری در ایران از مرداد 1397 تاکنون فعالیت می نماید.

متقاضیان محترم جهت شرکت در آزمون، پس از ثبت نام خود در سایت سازمان هواپیمایی کشوری باید به وب سایت مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور مراجعه و از طریق لینکی که بعدا اطلاع رسانی می شود ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام و واریز هزینه مربوطه، روز و ساعت آزمون در حساب کاربری شما همواره قابل مشاهده است‎.

حتما در حفط نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید زیرا تنها مسیر ورود و ثبت نام از این طریق خواهد بود و شما با یک کد ملی نمیتوانید در این سیستم 2 حساب کاربری مختلف داشته باشید. البته در شرایطی که نام کاربری (آدرس ایمیل) و دسترسی به ایمیل مربوطه را داشته باشید، در صورت فراموشی رمز میتوانید از طریق امکان بازنشانی رمز عبور ، رمز جدید را دریافت و به حساب کاربری خود وارد شوید.

با توجه به اینکه روز مصاحبه توسط خود شما انتخاب میشود حتما روزی را انتخاب نمایید که میتوانید در آزمون شرکت نمایید زیرا با توجه به ظرفیت موجود و ثبت نام شما برای آن زمان خاص از ارزیابان محترم برای حضور در جلسه ارزیابی دعوت میشود و بدلیل ماشینی بودن این عملیات، این زمان مطلقا قابل جابجایی نیست.

مکان برگزاری آزمون: فرودگاه مهرآباد، ابتدای بلوار معراج ، مرکز آموزش هوانوردی و فرودگاهی کشور ، طبقه دوم ساختمان آموزش - دفتر LPR می باشد.

توصیه میشود حتما قبل از ثبت نام برای شرکت در آزمون، متن دستورالعمل روش ارزیابی را با دقت بخوانید در صورت داشتن هرگونه سوال و اشکال لطفا با شماره تلفن 66047875 – 021 ارتباط برقرار نمایید. در ضمن، دستورالعمل بهداشتی برای مراجعین محترم در ایام کرونا پیوست می باشد.