Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

جمعه, 31 فروردين 1403

رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری:

رویکرد سیستمی ، تلاش علمی و نظم و انضباط از ضروریات کار در صنعت هوانوردی کشور است
محمدرضا عبدالرحیمی رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری در اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود این دانشکده گفت : رویکرد سیستمی ، تلاش علمی و روحیه نظم و انظباط پذیری  از ضروریات و الزامات کار در صنعت هواپیمایی کشور است .


به گزارش روابط عمومی دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری : عبدالرحیمی ضمن خبر تصویب خط مشی کیفیت دانشکده گفت : این دانشکده ارتقاء مستمر فرهنگ نظم و انظباط ، کار تیمی و روحیه مسئولیت پذیری در اساتید و کارکنان ، اعمال مستمر استانداردهای آموزشی حاکم بر صنعت هوانوردی در سطوح ملی و بین المللی در فعالیت ها و خدمات آموزشی، بهره گیری از سیستم ها و فناوری های نوین ، ارتقاء مستمر سطح توانمندی اساتید و کارکنان ، نیازسنجی دائمی از الزامات و نیازهای آموزشی و پژوهشی صنعت هوانوردی در سطوح ملی و بین المللی را در چارچوب استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008  رادر دستور کار خود قرار داده است .

 

 


رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری گفت : حداقل 97 درصد دانش آموختگان این دانشکده جذب سیستم هواپیمایی کشور می شوند که شرط اساسی برای موفقیت و سهولت در جذب آنان خوب یادگرفتن وآموزش با فهم و عمق بالا می باشد . وی از دانشجویان جدیدالورود خواست تا با فراگیری در دانش و با تلاش  و از خود گذشتگی در طی دوران تحصیل سعی کنند تا از افراد تأثیر گذار مجموعه خود هنگام اشتغال در  صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشند .


عبدالرحیمی ضمن داشتن رویکرد سیستمی در تمام مراحل زندگی به ویژه در صنعت هوانوردی از دانشجویان خواست مباحث تربیتی و اخلاقی را در کنار تلاش علمی قرار دهند تا زمینه اعتلا و پیشرفت آنان فراهم گردد .
رئیس دانشکده هواپیمایی کشوری همچنین ضمن اعلام استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 گفت :کارگروه های مختلفی در این زمینه شکل گرفته است که به زودی نتایج و اثرات آن مشخص خواهد شد.  معاون برنامه ریزی و نظارت  شرکت فرودگاههای کشور همچنین از الحاق این دانشکده به برنامه جهانی Trainair Plus  سازمان جهانی هواپیمایی کشوری ( ایکائو ) خبر داد و گفت : این دانشکده با عضویت در این برنامه می تواند به برگزاری دوره های آموزش هواپیمایی برای کشورهای خارجی اقدام نماید .

 

 

عبدالرحیمی در پایان خواستار حفظ و نگهداری امکانات و تجهیزات آموزشی که به تازگی تهیه و خریداری شده است شد وگفت : انتظار ما این است که دانشجویان عزیز در فعالیتهای فرهنگی و تربیتی و همچنین مناسبتهای ملی – مذهبی و همچنین عضویت درتشکل های علمی و دانشجویی از قبیل بسیج دانشجویی ، انجمن های علمی و صنفی دانشجویی حضور جدی و فعال  داشته باشند .