Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

شنبه, 01 ارديبهشت 1403

پیام ریاست دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به اساتید و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی96- 95

" بسم ا... الرحمن الرحیم "
( ن والقلم و ما یسطرون )
(قسم به قلم و آنچه خواهند نگاشت)
اکنون شما وارد مرحله جدیدی از زندگی اجتماعی خود شده‌ اید، ورود به دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزش عالی هوانوردی غیر نظامی کشور، چشم انداز جدیدی را در پیش روی شما خواهد گشود تا در این فرصت با کسب علم و دانش شروع مجددی برای جوشش خلاقیت و کسب مهارت و تخصص توأم با تعهد همراه با اخلاقیات در جهت ارتقاء سلامت جامعه داشته باشید.
تحصیل و کسب علم همواره با سختی همراه می باشد، اگرچه درد تحصیل لحظه ای است و تمام می شود، اما بی توجهی به تحصیل دردی است که ممکن است تا پایان عمر استمرار یابد.
ضمن یادآوری جایگاه رفیع کسب علم و تحصیل و اهمیت خطیر آن در مسیر تکامل بشری، آغاز سال تحصیلی 96-1395 و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی ودانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک عرض نموده و انتظار می رود با برنامه‌ریزی مناسب این مرحله از زندگی را به خوبی طی نمائید و از تمامی ظرفیتها در جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به مهارتهای حرفه ای استفاده نموده و همواره قدردان زحمات کسانی باشید که در جهت دستیابی شما به قله های علم و دانش تلاش می کنند.
امید است در "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اساتید و دانشجویان گرامی با بهره گیری از فرهنگ اصیل ایران اسلامی گامهای موثری در مسیر پیشرفت علمی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.
در خاتمه تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی را که یادآور رشادت ها و از جان گذشتگی های تمامی اقشار کشورمان خصوصاً دانشگاهیان و دانشجویان در راه دفاع از میهن عزیزمان میباشد صمیمانه گرامی میداریم .
دکتر حسین قنبری
رئیس دانشکده