Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

پنج شنبه, 30 فروردين 1403

پیام تبریک سرپرست دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به مناسبت فرا رسیدن سال نو

دکتر واحدی
دکتر علی واحدی سرپرست دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
متن پیام ایشان بدین شرح است:
باسمه تعالی
« فَانظُرْ إِلَی‌ََّ ءَاثَـَرِ رَحْمَت‌ِ اللَّه‌ِ کَیْف‌َ یُحْی‌ِ الاْ رْض‌َ بَعْدَ مَوْتِهَآ إِن‌َّ ذَ َلِکَ لَمُحْی‌ِ الْمَوْتَی‌َ وَ هُوَ عَلَی‌َ کُل‌ِّ شَی‌ْءٍ قَدِیرٌ ؛
عرض تبریک و شادباش حضور مدیران، اساتید، کارمندان و دانشجویان عزیز دارم.
خداوند منان را شاکرم که به ما فرصت و مجال حضور و خدمت در سال و قرن جدید داد تا با توکل بر ذات اقدس خودش، سهمی و اثری نو و موثر در جهان پیرامونمان بگذاریم.
ان شاءالله قدردان لحظه به لحظه آن خواهیم بود و عزم خود را جزم می کنیم تا در لبیک به فرمان رهبر فرزانه، حرکت پرشتابی در عرصه تولیدات دانش بنیان در صنعت مهم هوائی و هوانوردی داشته باشیم.
دوستان گرانقدر، ابتدای قرن گذشته، شاهد تولد صنعت استراتژیک هوائی در جهان معاصر بودیم و علی رغم حضور بموقع کشورمان از همان سال‌های ابتدایی، عدم وجود سياست‌ها و حمایت های پایدار و توطئه بیگانگان منجر به حرکت سینوسی و حتی برآیند صفر در این عرصه شده است.
البته به حق و انصاف از ابتدای انقلاب رشد موثرتر و ریشه دار تری آغاز شده است. علی ایحال دست اندر کاران این صنعت به میزان توانمندی تولید علم، قدرت و ثروت در این عرصه واقفند.
در این راستا، نامگذاری عالمانه و دقیق امسال را مغتنم شمرده و با برنامه ای منسجم و هماهنگ در شکل گیری یک زیست بوم و زنجیره ارزش کامل، موثر و مسئله محور گام بر میداریم.
از تمامی ذی اثران ملی دعوت به همکاری و حرکت در این مسیر می کنم. امید به آنکه نیت خود را با همکاری و همدلی هم افزای شما و تایید امام زمانمان جامه عمل بپوشانیم.
و من الله التوفیق
علی واحدی
سرپرست دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری