Civil Aviation Technology College (CATC),IRAN

دوشنبه, 31 شهریور 1399

مدیریت امور اداری و پشتیبانی فنی | Administrative and Support Manager

 جمیله منصوری

سمت: مدیر امور اداری وپشتیبانی فنی

تلفن تماس:61022873 021

Jamileh Mansouri

Administrative and Support Manager

Tel: +98 21 61022873

 

 

وظایف و اختیارات :
  1. انجام کلیه امور پرسنلی و استخدامی استادان، مدرسین و کارشناسان دانشکده از صدور حکم استخدامی تا بازنشستگی براساس قوانین و مقررات مربوطه.
  2. اجرای مقررات انضباطی و حضور و غیاب استادان، مدرسین و کارکنان مركز و رسیدگی به تخلفات آن­ها
  3. پیش­بینی و تدارک و تأمین کلیه نیازهای اداری و آموزشی واحدهای مختلف و نگهداری و طبقه­بندی و توزیع آنها بین واحدها.
  4. تهیه و تنظیم قراردادهای آموزشی دانشکده با ارگانها و اشخاص و پیگیری در انجام دقیق آنها با هماهنگی مدیریتهای امور آموزشی و دانشجویی
  5. تهیه و تنظیم و نگهداری آمار و اطلاعات پرسنلی مركز و طبقه بندی و حفظ پرونده­ های پرسنلی کارکنان براساس دستورالعمل­های مربوطه
  6. انجام کلیه امور رفاهی، خدمات درمانی، بیمه و تعاونی کارکنان مركز
  7. نگهداری ساختمان­ها، تأسیسات و فضای سبز و نظافت فضای آموزشی مركز
  8. همکاری با واحدهای آموزشی، دانشجویی در برگزاری سمینارها، مراسم و کنفرانس­ها در مركز
  9. سرپرستی و برنامه­ ریزی لازم در زمینه تأمین نیازهای تدارکاتی انبار و واحدهای مختلف مركز براساس فهرست نیازمندی­های سالیانه و درخواست واحدهای مربوطه
  10. شرکت در کمیسیون­های مربوط به مناقصه و مزایده و سایر موارد مربوط.
  11. نظارت بر امور مربوط به خریدهای خارجی و اقدام در تأمین بموقع نیازهای ارزی
  12. نظارت و سرپرستی در امور مربوط به دفترداری، ثبت کالا ، صدور درخواست خرید، قبض انبار، چک، تنظیم حساب­ها، تنخواه­گردان و اسناد هزینه شما مراحل رسیدگی و ممیزی و واریز قطعی اسناد وتسویه حساب با قسمت مالی مربوطه
  13. نظارت و امور مربوط به انبارها، کالا، کاردکس و دفاتر انبار، موجودی انبار و تطبیق آن با کارت­ها و دفاتر مربوطه، نگهداری کالاها در مکان­های مناسب، جلوگیری از فساد کالاها در انبار، تعیین موجودی انبار پای کار در هریک از واحدها .
  14. نظارت در امر مربوط به ایمنی کالاها و انبار از هرجهت و تهیه روش­ها دستورالعمل­های مناسب جهت اقدام سریع در مواقع لازم.
  15. پیش­بینی وسائل و تجهیزات امینی و نظارت برامر تأمین و نصب آن­ها در مکان­های مناسب
  16. سرپرستی و نظارت در درخواست­های رسیده و تنظیم برنامه توزیع و ارسال کالاهای درخواستی و جلوگیری از افراط و تفریط.
  17. سرپرستی و نظارت در امور مربوط به ترخیص کالاها از گمرک و حمل آنها به انبارهای مربوطه .
  18. سرپرستی و نظارت برکارکنان و رعایت نظم اداری و امور مربوط به دفتر و بایگانی
  19. تهیه گزارشات بموقع در زمینه خریدهای اضطراری، ترک مناقصه، مناقصه محدود و ارائه پیشنهادات لازم در جهت رفع کمبودها و نیازمندیهای واحد مربوطه
  20. حفظ اطلاعات مربوط به خریدهای خارجی و جلوگیری از انتشار ناهماهنگ آنها .
  21. داشتن اطلاعات کافی از قانون محاسبات عمومی (بخش معاملات دولتی) و سایر مصوبات و بخشنامه­ های هیأت دولت، بانک مرکزی، وزارت بازرگانی، وزارت منابع ، وزارت اقتصاد وگمرک ایران آئين نامه مالي و معاملاتي مركز مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در ارتباط به خریدهای خارجی و داخلی.
 

Duties:

Doing all the affairs related to the staff and employing the lecturers, teachers, and experts of the college, from issuing recruitment orders to retirement based on the related rules and regulations
  1. Implementing disciplinary regulations, roll calling of the lecturers, teachers, and the staff of the center and handling their violations
  2. Predicting and providing all the administrative and educational requirements of different units and maintaining, sorting, and distributing them among the units
  3. Developing the educational contracts of the college with other organizations and individuals and pursuing their careful implementation with the coordination of educational and students managements
  4. Developing and keeping the statistics and staff information of the center and sorting and maintaining the personnel files based on the relevant guidelines
  5. Doing all the facilitative, health care, insurance and cooperative affairs of the center staff
  6. Maintaining the buildings, facilities, and the green spaces and cleaning the educational spaces of the center
  7. Cooperating with educational and students departments in holding seminars, ceremonies, and conferences in the center
  8. Supervising and planning for the provision of procurement requirements of the warehouse and different units based on the list of annual requirements and the request of the relevant units
  9. Attending the tender and auction commissions and other relevant issues
  10. Supervising the activities related to foreign sales and taking measures to provide punctual exchange needs
  11. Supervising the affairs related to bookkeeping, goods record, issuing purchase application, warehouse receipt, check, balancing accounts, revolving fund, and the documents of expending, handling stages, auditing, and definite deposit of the documents and settlement with the relevant financial sector
  12. Supervising and doing the affairs related to the warehouses, goods, warehouse registers, warehouse stock and adjusting it with the relevant cards and registers, keeping the goods in suitable places, preventing the goods decay in the warehouse, determining the warehouse stock at work for each of the units
  13. Supervising the affairs related to the safety of the goods and warehouse in every respect and developing proper ways and guidelines for the quick action, when needed
  14. Predicting the safety equipment and facilities and supervising their provision and installation in proper places
  15. Supervising the received requests and developing the distribution program and sending the required goods and preventing extremes
  16. Supervising the affairs concerned with clear customs of goods and carrying them to the relevant warehouses
  17. Supervising the staff and respecting the administrative order and the activities related to the office and filing
  18. Preparing punctual reports regarding emergency purchases, leaving the discount, limited discount and offering necessary suggestions to alleviate the deficiencies and requirements of the relevant unit
  19. Protecting the data related to foreign purchases and preventing its uncoordinated publicity
  20. Having enough information about public audit act (government transaction section) and other governmental resolutions and circulars, Central Bank, Ministry of Commerce, Ministry of Industry, Ministry of Economy and the Customs Organization of Iran, financial and transactional regulations of the center approved by Ministry of Higher Education related to the domestic and foreign purchases
 

گروه مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما | Aircraft Maintenance Eng. Dept

 

محمد علی نیازمند

مدیر گروه

مدرك تحصيلي:دکتری)هوافضا(

پست سازمانی:عضو هیات علمی

مرتبه : استادیار

تلفن تماس : 021 61022991

Mohammad Ali Niazmand

Head of Department

Qualification: PhD (Aerospace)

Position: Faculty Member (Asst. Prof)

Tel : +98 21 61022991

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


جعفر حجازی

مدیر کارگاههای فنی و مهندسی

تلفن تماس : 021 61022891

Hejazi 

Jafar Hejazi

Workshops Manager

Tel : +98 21 61022891

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


 وظایف و اختیارات :

  1. برنامه ریزی ترم  جهت دروس
  2. نظارت بر عملکرد اساتید جهت پوشاندن سرفصل دروس و انتخاب کتب و منابع مناسب جهت تدریس
  3. نظارت بر طرح سئوالات میان ترم و پایان ترم و برگزاری امتحانات
  4. رسیدگی به درخواستهای دانشجویان جهت تطبیق واحدها گذرانده در مراکز دیگر
  5. شرکت در جلسات دانشکده (شورای آموزشی – جلسه گروه )
  6. بروز نگهداری آزمایشگاه های گروه
  7. سایر موارد درخواستی از سوی معاونت آموزشی و مدیریت آموزش

معرفی گروه:

مهندسی تعمیر و نگهداری هواپيما را می توان مجموعه ای از علوم مهندسی، فني و استانداردها و مقررات لازم جهت تامين و تضمين شرايط مناسب کارکرد سیستم های مختلف هواپيما دانست. با توجه به اينکه هواپیما ابر- سیستم پیچیده است یک مهندس تعمیر و نگهداري هواپیما باید اطلاعات جامعی از مباحث مطروحه در علوم مهندسی مکانیک، هوافضا و اويونيك را داشته باشد و با مقررات و استانداردهاي ذيربط آشنا باشد.
گروه مهندسی تعمیر و نگهداری هواپيما با تکیه بر اساتید مجرب و با استفاده از آزمایشگاه و کارگاههای بی نظیر در کشور داوطلبان از مقطع ديپلم را پذيرش و پس از آموزش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت متخصصانی قابل، در صنايع مختلف هواپيمايی راهی فعاليت در اين صنايع می کند.


Duties:

1.Planning the semester courses

2.Supervising the performance of the lecturers to cover the rubrics of courses and choosing the suitable course books and references to teach

3.Supervising the development of the midterm and final examination questions and giving exams

4.Handling the requests of the students to adapt the courses passed in the other centers

5.Attending the meetings of the college (the Education Council of the College and department meetings)

6.Updating the maintenance of the department laboratories

7.Considering other requested issues posed by the education deputy and education manager



Introducing the Aircraft Maintenance Department

Aircraft maintenance engineering can be regarded as a combination of engineering and technical sciences and the necessary standards and regulations to provide and guarantee the suitable conditions of different aircraft systems’ functions. Regarding the fact that aircrafts are complicated and super systems, an aircraft maintenance engineer must have comprehensive information about the discussed topics on mechanical, aerospace, and avionic engineering and must be familiar with the relevant regulations and standards. Relying on its experienced lecturers and unique laboratories and workshops in Iran, the aircraft maintenance department admits the applicants after the graduate from high school. Getting their associate or graduate degree, the alumni become experts in aviation and start working in the related industries.

 



برنامه ریزی درسی گروه:

جهت مشاهده فایل ضمیمه را دانلود نمایید.


کارشناسان آموزش | Instructors

مشخصات   Instructors No.
گروه مهندسی برق (الکترونیک و مخابرات هواپیمایی)   Electrical Eng. Dept. (Electronics&Telecommunications )  
احسان زهره ای
کارشناسی ارشد الکترونیک
مدرس
  E.Zohraie
M.E,Electronics
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
1
لادن اکبری
دکترای الکترونیک
مدرس
L Akbari  L.Akbari
Ph.D.,Electronics
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
2
گروه مهندسی تعمیر و نگهداری (هواپیمایی)   Aircraft Maintenance Eng. Dept.  
سیدجعفرحجازی
کارشناسی ارشد تکنولوژی ساخت فلز
مدرس
مدیر کارگاههای فنی و مهندسی
 hejazi1 S.J Hejazi
M.E,MetalManufacturing
Instructor
Workshops Manager
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
4
فرداد ایزدی
کارشناسی تعمیر و نگهداری هواپیما
مدرس

 Izadi F.Izadi
B.E, A&P
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
5
علی محمد فریدونی
کارشناسی تعمیر و نگهداری هواپیما
مدرس
 Fereydoni  A.M. Feridoni
B.E, A&P
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
6
گروه مهندسی هوانوردی (مراقبت پرواز)   Aviation Eng. Dept. (Air Trafic Control)  
سید محمد صدقی تبار
کارشناسی هوانوردی
مدرس
معاون گروه مراقبت پرواز
  S. M. Sedghitabar
B.E, Aviation
Instructor
AirTraficControlDept. 
7
مدیریت دروس پشتیبان (علوم پایه و انسانی)   Arts & Science Dept.  
محمود عزیزی
کارشناسی فیزیک
مدرس
 Azizi M.Azizi
B.Sc , Physics
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
10
احمد اسلامی
کارشناسی زبان انگلیسی
مدرس
 eslami A.Eslami
B.A , English
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
12
جوادشافعی مقدم
کارشناسی زبان انگلیسی
مدرس
 ShafeiMoghadam J.Shafei
B.A , English
Instructor
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
13

معرفی دوره های آموزشی تخصصی آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری| Coureses

معرفی دوره های آموزشی تخصصی آزاد دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری |  Courses

************************************************************************

دوره تعمیر و نگهداری هواپیمای جت (حوزه مکانیک هواپیما - موتور و بدنه)

Turbine Aircraft Maintenance Technician Course(B1-1)

طول دوره

ساعت آموزش

مدرک تحصیلی مورد نیاز

شماره تماس و پاسخگویی

حدود2 الی 2.5 سال

2700 ساعت

دارا بودن حداقل ديپلم

و

 18 سال تمام

61024271-021
61022887-021  
66044444- 021


مزایا

فارغ التحصیلان این دوره ضمن اخذ گواهی نامه گذراندن دوره به اداره استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری معرفی می شوند و پس از تأیید ریزنمرات ارسالی دانش پذیر از سوی دانشکده، موفق به اخذ گواهی نامه موقت نوع  B1-1 به معنی قبولی در آزمون های کتبی سازمان می شوند. دارندگان این گواهی نامه می بایست به یکی از شرکت های هواپیمایی جهت کسب 2 سال تجربه کاری مراجعه نموده و پس از گذراندن این مدت و کسب تأییدیه عملکرد از سوی آن ایرلاین، به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شده تا گواهی نامه اصلی خود را دریافت نمایند. دارندگان این گواهی نامه از نظر سازمان هواپیمایی کشوری صلاحیت صدور تأئیدیه ایمنی هواپیما و قطعات آن را (در بخشهای موتور و بدنه – تجهیزات مکانیکی) جهت پرواز دارا می باشند.

ضمنا شرایط چک پزشکی در سایت سازمان تعریف شده و مسئولیت کنترل احراز شرایط پزشکی بر عهده خود دانشپذیران و خطوط هواپیمایی به هنگام استخدام می باشد.

سایر شرایط

دارندگان مدارك دانشگاهي مرتبط نظير: مكانيك وهوافضا مي توانند با انتخاب دوره تطبيقي با گذراندن طول دوره كوتاه­تر براي اخذ گواهي نامه B1-1 اقدام نمايند.

دارندگان ديپلم های  رياضي فيزيك ، تجربي ، فني و حرفه اي ، الكترونيك ، مكانيك و هوانوردي دارای اولویت در ثبت نام می باشند.

ثبت نام

تکمیل فرم ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی   WWW.CATC.AC.IRو بعد مدارک مورد نیاز را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید واحد ثبت نام ایمیل نمایید.





دوره اویونیک هواپیما Avionic Maintenance Technician Course    (B2)

طول دوره

ساعت آموزش

مدرک تحصیلی مورد نیاز

شماره تماس و پاسخگویی

حدود 2 الی 2.5  سال

2700 ساعت

دارا بودن حداقل ديپلم

و

 18 سال تمام

61024271 - 021
61022887 - 021  
66044444 - 021


مزایا

فارغ التحصیلان این دوره ضمن اخذ گواهی نامه گذراندن دوره به اداره استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری معرفی می شوند و پس از تأیید ریزنمرات ارسالی دانش پذیر از سوی دانشکده، موفق به اخذ گواهی نامه موقت نوع  B2 به معنی قبولی در آزمون های کتبی سازمان می شوند. دارندگان این گواهی نامه می بایست به یکی از شرکت های هواپیمایی جهت کسب 2 سال تجربه کاری مراجعه نموده و پس از گذراندن این مدت و کسب تأییدیه عملکرد از سوی آن ایرلاین، به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شده تا گواهی نامه اصلی خود را دریافت نمایند. دارندگان این گواهی نامه از نظر سازمان هواپیمایی کشوری صلاحیت صدور تأئیدیه ایمنی هواپیما و قطعات آن را (در بخشهای الکتریک و الکترونیک هواپیما) جهت پرواز دارا    می باشند.

ضمنا شرایط چک پزشکی در سایت سازمان تعریف شده و مسئولیت کنترل احراز شرایط پزشکی بر عهده خود دانش پذیران و خطوط هواپیمایی به هنگام استخدام می باشد.

سایر شرایط

دارندگان مدارك دانشگاهي مرتبط نظير:گرايش هاي مختلف مهندسي برق مي توانند با انتخاب دوره تطبيقي با گذراندن طول دوره كوتاه­تر براي اخذ گواهي نامه B2 اقدام نمايند.

دارندگان ديپلم های  رياضي فيزيك ، تجربي ، فني و حرفه اي ، الكترونيك ، مكانيك و هوانوردي دارای اولویت در ثبت نام می باشند.

ثبت نام

تکمیل فرم ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی   WWW.CATC.AC.IRو بعد مدارک مورد نیاز را به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید واحد ثبت نام ایمیل نمایید.


جهت اطلاع از آئین‌نامه آموزشی و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره‌های غیر آکادمیک (تخصصی – حرفه‌ای آزاد) فایل ضمیمه را مشاهده نمایید.

 

 

دوره خدمات فروش بلیت هواپیما(Airplane Ticketing)

طول دوره

ساعت آموزش

مدرک تحصیلی

مورد نیاز

شماره تماس و پاسخگویی

دو هفته

72 ساعت

دارا بودن حداقل دیپلم

66016479-021

66044444 -021

سایر شرایط

+ این دوره آموزشی در دو مقطع مقدماتی و پیشرفته می باشد.

+ هر مقطع به مدت دو هفته برگزار می گردد.

ثبت نام

+ تکمیل فرم ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی WWW.CATC.AC.IR

+ تماس با  شماره تلفن 66016479-021 جهت چگونگی تحویل مدارک.

 

صفحه1 از6