محمد رضا فتح الهی
سمت: مدیر امور اداری وپشتیبانی فنی
تلفن تماس: 61022873–021
وظایف و اختیارات :
- انجام کلیه امور پرسنلی و استخدامی استادان، مدرسین و کارشناسان دانشکده از صدور حکم استخدامی تا بازنشستگی براساس قوانین و مقررات مربوطه.
- اجرای مقررات انضباطی و حضور و غیاب استادان، مدرسین و کارکنان مركز و رسیدگی به تخلفات آنها
- پیشبینی و تدارک و تأمین کلیه نیازهای اداری و آموزشی واحدهای مختلف و نگهداری و طبقهبندی و توزیع آنها بین واحدها.
- تهیه و تنظیم قراردادهای آموزشی دانشکده با ارگانها و اشخاص و پیگیری در انجام دقیق آنها با هماهنگی مدیریتهای امور آموزشی و دانشجویی
- تهیه و تنظیم و نگهداری آمار و اطلاعات پرسنلی مركز و طبقه بندی و حفظ پرونده های پرسنلی کارکنان براساس دستورالعملهای مربوطه
- انجام کلیه امور رفاهی، خدمات درمانی، بیمه و تعاونی کارکنان مركز
- نگهداری ساختمانها، تأسیسات و فضای سبز و نظافت فضای آموزشی مركز
- همکاری با واحدهای آموزشی، دانشجویی در برگزاری سمینارها، مراسم و کنفرانسها در مركز
- سرپرستی و برنامه ریزی لازم در زمینه تأمین نیازهای تدارکاتی انبار و واحدهای مختلف مركز براساس فهرست نیازمندیهای سالیانه و درخواست واحدهای مربوطه
- شرکت در کمیسیونهای مربوط به مناقصه و مزایده و سایر موارد مربوط.
- نظارت بر امور مربوط به خریدهای خارجی و اقدام در تأمین بموقع نیازهای ارزی
- نظارت و سرپرستی در امور مربوط به دفترداری، ثبت کالا ، صدور درخواست خرید، قبض انبار، چک، تنظیم حسابها، تنخواهگردان و اسناد هزینه شما مراحل رسیدگی و ممیزی و واریز قطعی اسناد وتسویه حساب با قسمت مالی مربوطه
- نظارت و امور مربوط به انبارها، کالا، کاردکس و دفاتر انبار، موجودی انبار و تطبیق آن با کارتها و دفاتر مربوطه، نگهداری کالاها در مکانهای مناسب، جلوگیری از فساد کالاها در انبار، تعیین موجودی انبار پای کار در هریک از واحدها .
- نظارت در امر مربوط به ایمنی کالاها و انبار از هرجهت و تهیه روشها دستورالعملهای مناسب جهت اقدام سریع در مواقع لازم.
- پیشبینی وسائل و تجهیزات امینی و نظارت برامر تأمین و نصب آنها در مکانهای مناسب
- سرپرستی و نظارت در درخواستهای رسیده و تنظیم برنامه توزیع و ارسال کالاهای درخواستی و جلوگیری از افراط و تفریط.
- سرپرستی و نظارت در امور مربوط به ترخیص کالاها از گمرک و حمل آنها به انبارهای مربوطه .
- سرپرستی و نظارت برکارکنان و رعایت نظم اداری و امور مربوط به دفتر و بایگانی
- تهیه گزارشات بموقع در زمینه خریدهای اضطراری، ترک مناقصه، مناقصه محدود و ارائه پیشنهادات لازم در جهت رفع کمبودها و نیازمندیهای واحد مربوطه
- حفظ اطلاعات مربوط به خریدهای خارجی و جلوگیری از انتشار ناهماهنگ آنها .
- داشتن اطلاعات کافی از قانون محاسبات عمومی (بخش معاملات دولتی) و سایر مصوبات و بخشنامه های هیأت دولت، بانک مرکزی، وزارت بازرگانی، وزارت منابع ، وزارت اقتصاد وگمرک ایران آئين نامه مالي و معاملاتي مركز مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در ارتباط به خریدهای خارجی و داخلی.