مدیریت امور اداری و پشتیبانی فنی

محمد رضا فتح الهی

سمت: مدیر امور اداری وپشتیبانی فنی

تلفن تماس: 61022873021

وظایف و اختیارات :
  1. انجام کلیه امور پرسنلی و استخدامی استادان، مدرسین و کارشناسان دانشکده از صدور حکم استخدامی تا بازنشستگی براساس قوانین و مقررات مربوطه.
  2. اجرای مقررات انضباطی و حضور و غیاب استادان، مدرسین و کارکنان مركز و رسیدگی به تخلفات آن­ها
  3. پیش­بینی و تدارک و تأمین کلیه نیازهای اداری و آموزشی واحدهای مختلف و نگهداری و طبقه­بندی و توزیع آنها بین واحدها.
  4. تهیه و تنظیم قراردادهای آموزشی دانشکده با ارگانها و اشخاص و پیگیری در انجام دقیق آنها با هماهنگی مدیریتهای امور آموزشی و دانشجویی
  5. تهیه و تنظیم و نگهداری آمار و اطلاعات پرسنلی مركز و طبقه بندی و حفظ پرونده­ های پرسنلی کارکنان براساس دستورالعمل­های مربوطه
  6. انجام کلیه امور رفاهی، خدمات درمانی، بیمه و تعاونی کارکنان مركز
  7. نگهداری ساختمان­ها، تأسیسات و فضای سبز و نظافت فضای آموزشی مركز
  8. همکاری با واحدهای آموزشی، دانشجویی در برگزاری سمینارها، مراسم و کنفرانس­ها در مركز
  9. سرپرستی و برنامه­ ریزی لازم در زمینه تأمین نیازهای تدارکاتی انبار و واحدهای مختلف مركز براساس فهرست نیازمندی­های سالیانه و درخواست واحدهای مربوطه
  10. شرکت در کمیسیون­های مربوط به مناقصه و مزایده و سایر موارد مربوط.
  11. نظارت بر امور مربوط به خریدهای خارجی و اقدام در تأمین بموقع نیازهای ارزی
  12. نظارت و سرپرستی در امور مربوط به دفترداری، ثبت کالا ، صدور درخواست خرید، قبض انبار، چک، تنظیم حساب­ها، تنخواه­گردان و اسناد هزینه شما مراحل رسیدگی و ممیزی و واریز قطعی اسناد وتسویه حساب با قسمت مالی مربوطه
  13. نظارت و امور مربوط به انبارها، کالا، کاردکس و دفاتر انبار، موجودی انبار و تطبیق آن با کارت­ها و دفاتر مربوطه، نگهداری کالاها در مکان­های مناسب، جلوگیری از فساد کالاها در انبار، تعیین موجودی انبار پای کار در هریک از واحدها .
  14. نظارت در امر مربوط به ایمنی کالاها و انبار از هرجهت و تهیه روش­ها دستورالعمل­های مناسب جهت اقدام سریع در مواقع لازم.
  15. پیش­بینی وسائل و تجهیزات امینی و نظارت برامر تأمین و نصب آن­ها در مکان­های مناسب
  16. سرپرستی و نظارت در درخواست­های رسیده و تنظیم برنامه توزیع و ارسال کالاهای درخواستی و جلوگیری از افراط و تفریط.
  17. سرپرستی و نظارت در امور مربوط به ترخیص کالاها از گمرک و حمل آنها به انبارهای مربوطه .
  18. سرپرستی و نظارت برکارکنان و رعایت نظم اداری و امور مربوط به دفتر و بایگانی
  19. تهیه گزارشات بموقع در زمینه خریدهای اضطراری، ترک مناقصه، مناقصه محدود و ارائه پیشنهادات لازم در جهت رفع کمبودها و نیازمندیهای واحد مربوطه
  20. حفظ اطلاعات مربوط به خریدهای خارجی و جلوگیری از انتشار ناهماهنگ آنها .
  21. داشتن اطلاعات کافی از قانون محاسبات عمومی (بخش معاملات دولتی) و سایر مصوبات و بخشنامه­ های هیأت دولت، بانک مرکزی، وزارت بازرگانی، وزارت منابع ، وزارت اقتصاد وگمرک ایران آئين نامه مالي و معاملاتي مركز مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در ارتباط به خریدهای خارجی و داخلی.